AutoSuperMarket

  • Dealeri
    • Listare dealeri
    • Inregistrare dealer
  • Adaugare anunt
    • Site
  • Contact
  • Noutati
  • Autentificare
    • Persoane fizice
    • Dealeri
Inapoi

Opel a investit 200.000.000 de euro pentru noul Junior

2 mai 2012

Primele modele Junior au ajuns deja pe liniile de fabricație. Exemplarele asamblate la uzina Eisenach, Germania, sunt prototipuri realizate de probă. Producția efectivă va demara în ianuarie 2013.

Click pentru marire

Primele modele Junior au ajuns deja pe liniile de fabricație. Exemplarele asamblate la uzina Eisenach, Germania, sunt prototipuri realizate de probă. Producția efectivă va demara în ianuarie 2013.

Opel a început deja pregătirile pentru lansarea viitorului vehicul ce va rivaliza cu Renault Twingo și Volkswagen Up!. Chiar dacă producția este prevăzută să demareze în ianuarie 2013, angajații uzinei din Eisenach, Germania, au început testele de fabricație în vederea familiarizării cu noua citadină Junior. Practic, se poate spune că, marca germană a produs primul exemplar Junior, deși a fost asamblat doar scheletul din oțel.

Modelul cu numărul zero a luat naștere alături de alte câteva exemplare fabricate de probă.

”Am pornit testele preliminare cu noua mașină Junior. Primele unități au ieșit deja de pe liniile de montaj”, afirmă Harald Lieske, directorul uzinei Opel din Eisenach.

Datorită numărului mai mic de componente folosite la construcția sa, Junior va putea fi fabricat într-o cadență de producție mai mare și într-un timp mai scurt decât Corsa. Potrivit șefului uzinei germane, viitorul model de oraș va fi fabricat exclusiv la Eisanach. În prezent, aici se produce doar versiunea hatchback în 3 uși a subcompactei Corsa destinată clienților din Grecia, Italia și Germania.

Ca urmare a cererii scăzute, săptămâna de muncă a fost redusă de la 38 la 33 de ore.

”Uzina din Eisenach este proiectată pentru a oferi un volum maxim de producție de 180.000 de automobile pe an, iar lansarea noului model ne va permite să creștem la nevoie cadența de fabricație”, declară Harald Lieske.

Lieske mai spune că Opel a investit până în prezent 200 de milioane de euro pentru a utila uzina cu noi echipamente și forma personalul existent ce numără 1.600 de persoane.

”Suntem în grafic. Investițiile se derulează conform planului. Cele mai importante schimbări au fost operate, astfel încât acum putem simula procesul real de producție al viitorului Junior”, declară șeful uzinei Opel.

Numele noului model va fi dezvăluit oficial pe 8 mai. Potrivit primelor informații, citadina va fi botezată  Opel Adam, după numele fondatorului companiei germane.

inapoi la toate noutatile