A sosit versiunea cu tracÈ›iune integrală a noului Golf. Poate avea motoare diesel de 105 sau 150 CP, cu un consum de 4,5 – 4,7 litri. Tehnologia 4Motion cu cuplaj Haldex oferă acum un răspuns mai precis.
A sosit versiunea cu tracÈ›iune integrală a noului Golf. Poate avea motoare diesel de 105 sau 150 CP, cu un consum de 4,5 – 4,7 litri. Tehnologia 4Motion cu cuplaj Haldex oferă acum un răspuns mai precis.
Volkswagen face loc în gama actuală de vehicule compacte unei versiuni așteptate cu interes. Destinat să ofere control, siguranță și manevrabilitate sporită, noul Golf 4Motion va fi alegerea ideală pentru clienții care vor să călătorească fără emoții pe drumuri cu aderență precară. Modelul cu tracțiune integrală permanentă dispune de competențe sporite grație tehnologiilor revizuite și a celei mai recente serii de cuplaje Haldex.
Debutul noii generaÈ›ii de vehicule Golf cu tracÈ›iune 4×4 marchează o serie de premiere.
Emblema 4Motion va fi asociată pentru prima oară unui motor turbodiesel de 1.6 litri, propulsorul Volkswagen cu performanÈ›e de top în materie de consum. Unitatea de 105 cai putere promite să se mulÈ›umească doar cu 4,5 litri la 100 km, rezultat ce plasează Golf 1.6 TDI 4Motion în rândul celor mai eficiente modele cu tracÈ›iune integrală din lume. Consumul este cu numai 0,7 litri mai mare decât cel al versiunii cu tracÈ›iune pe puntea față, iar emisiile de 119 grame, aÈ™ează acelaÈ™i model pe o poziÈ›ie de frunte în topul celor mai eficiente vehicule 4×4.
O combinaÈ›ie dinamică È™i sportivă oferă a doua versiune dotată cu propulsorul 2.0 TDI de 150 cai putere. DeÈ™i vine cu 10 cai putere în plus față de vechiul Golf 2.0 TDI 4Motion, noul exponent reuÈ™eÈ™te să aibă un consum mai mic cu 0,8 litri, ce se traduce printr-o eficiență sporită cu 15%. Pe hârtie, tandemul 4Motion – motor 150 CP, consumă numai 4,7 litri la 100 km.
Tehnologia tracțiunii integrale a debutat în anul 1986 sub titulatura Syncro, ulterior botezată 4Motion pentru a sugera mai bine ideea de mișcare și agilitate.
Pentru a-l perfecționa inginerii Volkswagen au perfecționat dispozitivul de gestiunea electronică, rafinând răspunsul oferit de versiunile 4Motion. Fiind mai ușor cu 1,4 kilograme și mai simplu decât vechiul sistem, noul 4Motion reacționează mai rapid și cu un plus de acuratețe.
Manevrabilitatea și stabilitatea au paramentri superiori conferind o ținută de drum mult mai precisă.
Noul Golf 4Motion vine cu trei linii de echipare, liniile clasice Trendline, Comfortline, Highline. La fel ca È™i în cazul celorlalte modele lansate la finele anului trecut, Volkswagen oferă un pachet standard mai generos ca niciodată. Sistemul start/stop È™i frânele regenerative fac echipă pentru a diminua consumul, în timp ce diferenÈ›ialul electronic EDS – cu acÈ›ionare pe ambele axe È™i programul electronic al stabilității imprimă echilibru, partea de siguranță fiind asigurată de inovativa tehnologie Automatic Post-Collision Braking È™i cele 7 airbaguri.
Alte dotări oferite din fabrică sunt luminile diurne, aerul condiționat, geamurile electrice față și spate, ecran tactil TFT.
Noul Golf 4Motion nu este singurul model care va beneficia de cea mai recentă generaÈ›ie a tracÈ›iunii integrale 4Motion. Viitoarele versiuni Golf Variant, R È™i R Cabrio vor avea în echipare sistemul 4×4 cu cuplaj Haldex.