Peste cel mult doi ani vom vedea pe È™osele noul Freelander. Bazat pe platforma lui Evoque, modelul va suferi schimbări radicale. Land Rover va oferi atât modele 4×4 cât È™i cu tracÈ›iune față.
Peste cel mult doi ani vom vedea pe È™osele noul Freelander. Bazat pe platforma lui Evoque, modelul va suferi schimbări radicale. Land Rover va oferi atât modele 4×4 cât È™i cu tracÈ›iune față.
Land Rover își va împrospăta încet dar sigur oferta compusă exclusiv din SUV-uri. După Range Rover, acum este rândul modelului Freelander să primească schimbările necesare pentru o nouă generație. Cea de a treia este plănuită să apară în următorii doi ani și urmează să consolideze poziția mărcii care concurează brandul Jeep.
Primele exemplare de teste sunt deja prezente pe șosele, britanicii pregătind între timp bagajele lui Freelander II.
Înlocuitorul acestuia va aduce schimbări uriașe la capitolele design și tehnologie. Așa cum s-a observat și la noul Range Rover, partea estetică va fi o proiecție fină a limbajului promovat de Evoque. Din acest punct de vedere, viitorul Freelander III va fi nu doar mai tânăr și aspectos, ci și în ton cu tendințele moderniste.
Mașina va câștiga în fluiditate mulțumită unor linii mai aerodinamice care vor însemna un câștig la creșterea eficienței. O parte din motorizările regăsite pe Evoque ar putea fi transferate pe noul Freelander. Versiunea de bază va fi animată de un propulsor turbodiesel cu patru cilindri, în timp ce vârful de gamă ar putea dispune de un propulsor V6.
A treia generaÈ›ie Freelander este dezvoltată pe aceiaÈ™i platformă cu Evoque, însă ceea ce îl va diferenÈ›ia de acesta sunt competenÈ›ele în teren accidentat. Chiar dacă vor exista modele cu tracÈ›iune față, adevărata esență a viitorului SUV va fi sintetizată de versiunile 4×4.
Dimensiunile exterioare mai mari vor creiona un interior mai spațios, confortul urmând să fie subliniat prin tehnologii specifice.
Freelander III poartă numele de cod L550 și urmează să dispună de două versiuni de caroserie, inclusiv una cu ampatament mărit destinată clienților din China și SUA.