Luna septembrie a marcat un nou succes pentru Dacia. Marca autohtonă a ajuns cel mai bine vândut brand auto din Bulgaria. Dacia a detronat liderul Volkswagen și se poziționează în fața mărcii Toyota.
Luna septembrie a marcat un nou succes pentru Dacia. Marca autohtonă a ajuns cel mai bine vândut brand auto din Bulgaria. Dacia a detronat liderul Volkswagen și se poziționează în fața mărcii Toyota.
Dacia a cucerit încă o redută europeană. Luna trecută, producătorul autohton a devenit liderul pieței auto din Bulgaria pe fondul unei creșteri importante a vânzărilor. Potrivit datelor centralizate la nivel național, numărul noilor modele livrate de Dacia în luna septembrie se ridică la 189 de unități.
Cota de piață a mărcii românești a ajuns luna trecută la 10,1%, iar vânzările pe primele nouă luni ale anului curent la 1.356 de unități.
Dacia s-a instalat la conducere după un salt de cinci poziÈ›ii, în care mărcile Renault, Ford, Skoda s-au văzut surclasate. Ascensiunea producătorului român a È›inut la respect È™i Toyota, clasată pe locul secund, la o diferență de 16 unități. Â
Lider autoritar și în România, marca locală aflată în portofoliul Renault a scos din fotoliul de lider pe Volkswagen, brand cu o cotă de piață de 8,3%.
Performanța mărcii se datorează în bună parte noului Lodgy, cel mai accesibil automobil de familie disponibil în Europa, model care începe să aibă priză și la vecinii de la sud de Dunăre.
În perioada ianuarie-septembrie 2012, marca Dacia are o cotă de piață în Bulgaria de 7,6% fiind al treilea producător ca volum de vânzări după Volkswagen și Toyota.
Top 10 Mărci – Bulgaria (septembrie 2012)
1.Dacia – 189 2.Toyota – 173 3.Volkswagen – 155 4.Skoda – 145 5.Renault – 111 6.Great Wall – 108 7.Kia – 101 8.Peugeot – 96 9. Citroen – 85 10. Mercedes – 80