AutoSuperMarket

  • Dealeri
    • Listare dealeri
    • Inregistrare dealer
  • Adaugare anunt
    • Site
  • Contact
  • Noutati
  • Autentificare
    • Persoane fizice
    • Dealeri
Inapoi

Dacia așteaptă 10.000 de fani la Marele Picnic din Franța

14 iunie 2012

Posesorii francezi de modele Dacia se reunesc anual la Marele Picnic. Anul acesta la eveniment sunt așteptați peste 10.000 de iubitori ai mărcii. Întâlnirea în aer liber are loc pe 17 iunie în zona Parisului.

Click pentru marire

Posesorii francezi de modele Dacia se reunesc anual la Marele Picnic. Anul acesta la eveniment sunt așteptați peste 10.000 de iubitori ai mărcii. Întâlnirea în aer liber are loc pe 17 iunie în zona Parisului.

Dacia și-a propus să fie mereu aproape de pasionații mărcii. Asemeni câtorva nume cu renume din lumea auto și producătorul român organizează anual o întâlnire care aduce mai aproape clientul obișnuit de marca de suflet. Anul aceasta fanii se întâlnesc pentru a patra oară în cinstea mărcii de automobile accesibile.

Dacă Volkswagen, Audi, Seat și Skoda se reunesc alături de fani la Woerthersee Tour, Mini își adună fanii la Mini United, cei de la Dacia își dau întâlnire cu fanii la Grand Piqnique.  

Rezervat doar clienților din Franța, evenimentul din acest an se va desfășura pe 17 iunie la Castelul de la Rambouillet, în zona capitalei Paris. Ținând cont de faptul că până acum și-au anunțat prezența peste 10.000 de fani și posesori de automobile Dacia, organizatorii sunt îndreptățiți să creadă că manifestarea din această duminică va fi un real succes.

Marele Picnic Dacia promite pe lângă ”ambianța specifică” edițiilor anterioare, o serie de activități care vor îmbina utilul cu plăcutul. Astfel, cei prezenți vor avea parte de distracții în aer liber oferite gratuit și vizite la castelul parizian. Cireașa de pe tort va fi un concert excepţional ce va delecta fanii Dacia cu muzica anilor ’80.

Evenimentul din Franța nu este singular în Europa, însă are ca ”plusuri” numărul mare de proprietari Dacia din această țară și faptul că se desfășoară acasă la compania mamă Renault. Totodată, piața franceză s-a dovedit și cea mai receptivă la produsele Dacia. De altfel, întâlnirea în aer liber vrea să cimenteze relaţia între marcă şi clienţii săi, dar în același timp trebuie privită și ca o reuniune de familie a fanilor Dacia din Franța.

”Marele picnic Dacia le dă ocazia acestor persoane să se întâlnească şi să comunice în jurul unor valori precum simplitatea şi prietenia. În acest an, Castelul de la Rambouillet va fi destinaţia privilegiată a clienţilor francezi”, afirmă oficialii mărcii Dacia.

Producătorul român susține că fanii Dacia dau dovadă de multă pasiune atunci când vine vorba de marca lor favorită, aceștia fiind de două ori mai activi pe forumuri decât clienţii altor mărci, iar veştile circulă de două ori mai repede prin reţelele informale. ”Aceste discuţii, succesul comercial, diversitatea crescândă a gamei Dacia au dat naştere unui nou mod de abordare şi înţelegere a automobilului”, sunt de părere cei de la Dacia.

Anul acesta la evenimentul dedicat dedicat posesorilor francezi de maşini Dacia va fi prezent și noul Lodgy. Sunt deja 1.800 de modele înmatriculate în Franța, iar o parte dintre acestea ar putea veni la Marele Picnic.

Cu siguranță, dacă va fi prezent, monovolumul de familie, nu va trece neobservat.

Dacia, o marcă ce are peste 2 milioane de automobile fabricate până în prezent, consideră că succesul său în Europa este generat de cele trei valori fundamentele ale celor 9 modele existente: generos, fiabil, simplu. Sunt definite ca achiziții inteligente și produse cu o tentă tot mai modernă. În plus, tehnologiile noi încep să-și facă simțită prezența și în gama producătorului român, sistemele ASR, ESP, limitatorul de viteză și sistem de navigaţie integrat MediaNav, cu un ecran de tactil de 7 inci, priză USB/Jack şi Bluetooth.

inapoi la toate noutatile