Rocadă între Sandero și Logan. Versiunea MCV urmează să fie regăsită începând cu noua generație sub denumirea Sandero Grand Tour. Noul Logan ar urma să fie livrat doar în varianta sedan.
Rocadă între Sandero și Logan. Versiunea MCV urmează să fie regăsită începând cu noua generație sub denumirea Sandero Grand Tour. Noul Logan ar urma să fie livrat doar în varianta sedan.
Dacia și-a extins treptat aria de influență spre mai multe segmente. Aproape fiecare model al producătorului român a devenit un nou capitol al reușitelor, lucru care se poate spune și despre Logan MCV. La momentul apariției sale, clienții de pe piețele vest-europene s-au aratăt extrem de încântați de un automobil de familie cu până la 7 locuri, un volum al portbagajului de 700 litri și un preț sub 10.000 de euro.
După o ascensiune fulminantă la debut, versiunea MCV a devenit al treilea model de volum din oferta Dacia. La numai doi ani de la debutul din 2006, Dacia aplică o restilizare primei generații care ar putea fi și ultima pentru MCV.
Autopassione.ro a aflat că Dacia va opera în viitorul apropiat o serie de schimbări nebănuite. Cea mai importantă se leagă de înlocuirea actualului Logan MCV cu un nou model break ce va fi regăsit de această dată în gama Sandero. Astfel, familia de modele Sandero va crește la trei odată cu apariția lui Sandero Grand Tour.
Dacia doreÈ™te o â€diferenÈ›iere†mai clară È™i va urma exemplul Renault care produce Clio în versiunile hatchback È™i station wagon, iar sedanul sub denumirea Symbol este oferit ca model de sine stătător. La fel s-ar putea întâmpla È™i cu Logan. După dispariÈ›ia lui MCV, Logan II urmează să fie oferit doar în versiunea sedan ce va sosi la dealeri cel mai târziu în 2013, lansarea oficială fiind aÈ™teptată în toamna acestui an la Salonul Auto de la Paris.
Pentru a nu intra în â€conflict†cu Dacia Lodgy, viitorul Sandero Grand Tour va fi disponibil doar în versiunea cu 5 locuri. Desigur, valenÈ›ele specifice maÈ™inilor break vor fi păstrate, noul automobil de familie fiind capabil să ofere mai mult spaÈ›iu pentru pasageri È™i bagaje.
În mod curios, Dacia a restrâns în ultima vreme numărul versiunilor oferite de MCV, atât pe piața locală cât și pe piețe de top precum Franța sau Germania. Spre exemplu, Logan berlină dispune de trei linii de echipare, în timp ce Logan MCV are doar una. Este acesta un prim semnal al retragerii lui MCV?
L-am întrebat pe Silviu Sepciu, șeful departamentului comunicare Dacia, despre viitorul lui Logan MCV în gama Dacia.
Contrar informaÈ›iilor pe care le deÈ›inem în prezent, oficialul român ne-a declarat că nu se pune problema â€eliminării†acestui model. Mai mult decât atât, Logan MCV își păstrează locul în ofertă.
â€Logan MCV va rămâne în continuare în oferta Daciaâ€, ne-a declarat Silviu Sepciu. Â
Șeful departamentului comunicare Dacia nu a confirmat existența proiectului care va genera noul Sandero Grand Tour, dar nici nu a menționat expres existența unei noi generații Logan MCV.