Exemplarele limuzinei C5 fabricate între septembrie 2009 şi octombrie 2011 reven în service. Motivul îl constituie fixarea precară a șuruburilor punții spate. Măsura vizează doar modelele livrate în China.
Exemplarele limuzinei C5 fabricate între septembrie 2009 şi octombrie 2011 reven în service. Motivul îl constituie fixarea precară a șuruburilor punții spate. Măsura vizează doar modelele livrate în China.
Citroën va avea în luna mai o grijă în plus. Marca franceză este nevoită să opereze în perioada imediat următoare o serie de verificări la modelele C5 comercializate în China pentru a înlătura o defecțiune la puntea spate. Potrivit unui anunţ făcut de Administraţia Generală a Controlului Calităţii (NCAQC), şuruburile de fixare ale punții spate sunt fixate în mod necorespunzător.
â€ÃŽn condiÅ£ii extreme, ÅŸuruburile pot cădea, provocând probleme È›inutei de drum È™i aliniamentului roÈ›ilor trenului spateâ€, susÈ›in reprezentanÈ›ii NCAQC.
Un număr de 63.301 modele C5 sedan vor fi retrase de pe piață pentru a fi supuse reparațiilor de rigoare. Măsura afectează doar vehiculele fabricate în China între septembrie 2009 şi octombrie 2011.
Nu există informații care să confirme existența unui defect similar și la exemplare limuzinei C5 comercializate în Europa.
Limuzina C5 destinată pieței chineză se fabrică exclusiv la uzina Dongfeng Peugeot Citroën, reprezentații companiei afirmând că se va efectua inspecţia şi repararea gratuită a tuturor vehiculelor chemate în service. Pentru a-i asigura pe viitorii clienți de calitatea mașinilor oferite Citroën va verifica şi exemplare limuzinei C5 aflate deja la dealeri, înainte de a fi puse din nou în vânzare.